Flora Merhaba kızlar doğumdan önce heyecanla bebek bakım sırt çantası almıştım her yere giderken ilk zamanlar için kolay oluyordu her şeyi içine rahatlıkla alıyordu fakat bebeğim büyüdükçe bu çanta çok gereksiz olmaya başladı 3 saatlik dışarısı için sonuçta 5 bez almaya gerek olmuyor ya da bir kaç zıbın kıyafete de gerek olmuyor. Kaç gündür çanta bakıyorum karar veremedim sırtımda artık taşımak istemiyorum bebek arabasına takabilceğim çanta önerir misiniz? Yada sizler nasıl kullanıyorsunuz? Sırt çantası mı? Bebek arabasına takıpta mı? Omuz çantası mı?
CerenDemirr Flora Sırt çantası kullanıyorum. İki çocukla çantasız çıkmam ya da küçük çanta kullanmamın mümkünatı yok maalesef. 🙈
2bebelianne__ Flora sırt çantası kullanıyorum kraft’ın birde eşim ebebek den pembe bir sırt çantası almış oda işime çok yarıyor baby mom markası
nur-nr_123 Flora cnm bn instada nazturkereliz in önerisiyle norml kol çantası aldım çokta memnunum içine cüzdan gözlüğüm bı parca kıyafet bez alt açma krem bide eczane cntm sığıyor
Gulenes Flora 3 saatlik dışarısı için zaten koca çantaya gerek yok gerekli şeylerini alırsın çıkarsın.
Flora CerenDemirr teşekkür ederim cevap için🤗 Çok ağır geliyor artık bana ama siz haklısınız iki tane olsa bende devam ederdim sırt çantasıyla ☺️benimki için bir termos 2 bez bir takım bir biberon yetiyor artık çok kararsız kaldım.
Necla61 Flora valla bende pullandbear den klasik bi çanta almak istiyorum hem şık hem isgorecek fuzuli yere bebek çantası aldim hemde 2 tane
CerenDemirr Flora Aslında sırt çantası kullanmaya devam edebilirsiniz. Çünkü omuz / kol çantaları bence pek kullanışlı değil. Daha küçük / orta ebatta bir sırt çantası ile halledilebilir sanırım. ☺️
Flora Necla61 ay işte aynı ben 😂 şık durmak istiyorum kıyafetlerimi giyiyorum güzel güzel sırtımda koca çanta onu bırakıp spor çanta tarzı aldım o da öğrenci gibi istiyorum artık şık bir şey olsun
Necla61 Flora evet canım.aynen bende yepyeni duruyor baby bag yazılı bilsem almazdım ya git sık bi tane sırt çantası al tamam ah bu instgrammmm😄
Winnithepooh Flora oglum 22 aylık oma çanta aldim içine bez ıslak mendil temizleme suyu kolonya dezenfektan koydum mobil şişelere suyunu vb de koyuyorum bazen bi oyuncak mobil boy kitap gbi hepsini o taşıyor 🤭😇 bende normal çantamı takıyorum rahatca
Busranehirmila Flora valla en rahatı sırt çantası gerçekten. Ben bi ara küçük olsun diye decathlon un klasik sırt çantası var ya onunla çıkıyodum çantanın içinde ara dur eşyaları 😂 bebek çantaları çok bölmeli cepli vs olduğu için çok kullanışlı kalıyor diğerlerinin yanında. E madem bebek çantası kullancam kesin o zaman neden omzuma takayım daha zor ( çocuğu kucağa almak gerekebilir vs) bebek arabasına takabilmek için kanca aldım ben. Takabiliyorum çantamı hatta poşet vs herşeyi asabiliyorum tavsiye ederim. Bir de eğer sadece yürüyüşe çıktıysam (max1 saatlik ve park gibi bir yere) o zaman puset çantası kullanıyorum minicik bişey tutma yerine cırtcırtlarıyla sabitliyosunuz tam önünüzde kalıyo .boyutu bel çantası kadar. Bölmeleri var suluk (kendime kahve 😂) ıslak mendil cep telefonu anahtarlar yedek üst çorap tam sığıyor içine. O da çok çok tavsiye ❤️
Flora Busranehirmila ay süper fikir bu kanca olayı hemen bakıyorum çok teşekkür ederm tavsiyelerniz için 😘
Gly_87 Busranehirmila merhaba kancayi nerden ve ne marka aldnz,bende intrnetten 2-3 tane baktm yorumlarda kimi tasiyo kimi tasimiyo demis arada kaldim,bir de puset cantaniz nerden,hepsi buradadan bende bakmstm tatil icin, sepette bekletiyorum hala ürunu🙂
Fossey Flora Bende büyük bebek çantasından sıkılıp büyük kol çantası aldım bir hevesle ama kullanamıyorum. Zor oluyor dışarda iki elimide rahat kullanabilmeliyim ama kol çantasıyla yapamadım bende kucuk bir sırt çantası arayışındayım. 🤓