Seymacetin Kızım 9 bucuk aylık üşüttü galiba burnu akıyor sürekli bu yüzden emmek de uyumak da istemiyor çok zorlanıyor aspiratörle çekiyorum ama çoğu zaman hiç çektirmiyor ağlıyo önerebileceğiniz bü şey varmı burun açma rahatlatmak için