Merhaba ben de aynı durun 4 ay oldu doğum yapalı instegramda bi ürünle karşılaştım olam çatlakları mukkemel geçiriyor h
Eskileri selülit leri bile geçiriyordu sayfaya girip araştıra bilirsiniz o kadar kullanıp memnun kalan war ben kullanıyorum 2 kutum olucak faydasını görüyorum