minikoglumm bu ay hiç dığru düzgün beslenmiyor dişlerden ama yediği dönemi anlatayom sana,kalkıyordu emzirmiyordum emzirrsem kesinlikle kaç saaat geçese geçsin kahvaltı yapmazdı,
kahvaltıda; yumurta,peynir,zeytin ezmesi,avokado
sonra bi saat sonra emzirrdim uyumadan öncede meyve verirdim,uyanınca çorba sonra yoğurt yer uyurdu,kalkınca emer aksamda bizle yemek yerdi yatmadanda mama içerdi..şimdi asla her biribi zorla yapıyor 2 kaşık filan yiyo..ama yiyorsa böyle bi düzen yapabilirsin..et kköfte tavuk ekle canım düzenine..umarım yardımcı olmustur