Anneleer, yarın pazartesi ve hayırlısıyla diyete başlamayı planlıyorum ,avm ye gidip onca güzel şeylere bakıp bakıp durdum iclerine giremem 😔 karar aldım yarın başlayacağım motivasyon öneri ve varsa ek şunu yapabilirsin diye ekleyecekleriniz bekliyorum özellikle tatlı ihtiyacımı kapatacak şeyler 🤗