Hanımlar eğitime bugün başladık.. Sabah uyandı bezi atıyoruz artık dimi dedim kendi attı - zaten 1 aydır 1 saat bağlamaya uğraşıyorum hiç istemiyordu- sonra hemen tuvalete oturttu yaptı sabah çişini mutlu mutlu - ara ara gidip yapıyordu alışkanlığı var ama isterse giditordu- sonra kahvaltı etti hop daha masa toplarken yaptı çişini yere baaak dedi bana da 🤦♀️ annecim çiş gelince tuvalete gidicez dedim tamam dedi yarım saate yine altına yapıp gösterdi😭 yine dedim kuzum tuvalete gitmemiz Lazım diye beraber temizledik. Yarım saate ben götürdüm bu sefer yapmadı indi, yarım saate yine götürmek istededim rettetti sonra yere yaptı derken Bi daha tuvalete gitmedi asla her götürmek istediğimde de hayııır diyip döndü arkasını. 8 kere altına yaptı 1 kerecik saabh tuvalete yaptı ilk uyanınca.
Şimdi tuvalete gitmeyi reddediyor nasıl inadını kırıp tuvalete götürücem deneyimli anneler akıl verin. Biliyor bilincinde yapıp gösteriyor hiç kızmadım asla bağırmadım sadece üzüldüğümü yorulduğumu söyledim senin artık bezin yok sen de bizim gibi tuvalete yapman lazım dedim her seferinde.
Umutsuzluğa kapıldım sonra okudum herkesin süreci böyle sabır lazım filan ama tuvalete gitmek istemiyor onu nasıl halleicem😔
28 aylık bu arada