NeslihanBusra Hanımlar uyguladığınız menü var mı ? Sabah kahvaltı, öğlen, aksam, ikindi.. olarak falan. İnternette bazı menüler buldum ama sizin var mı uyduğunuz.
G_ADAN NeslihanBusra yok ya kafama göre evde ne varsa ona göre yediriyorum. Cogu zaman kendi yediklerimizden veriyorum ayrım yapmıyorum. Günlük menüye uyamam herhalde😊
Deletedmom_297 NeslihanBusra sabah rafadannnn yumurta sarısı labne üzüm özü soguk pres bir tatlı kaşığı snra az su emziriyorum ara ogunnn de meyve yoğurt ya da şade yogurt akşam havuçlu tarhana tek güzel yendiği o karıştırıyorum sebzeleri veriyorum bugun keşkek yaptım mesela az yediririm aptamil kaşık maması gece onun içine ceviz hurma eziyorum koyup yediriyorum dün çok az yedi Eline incir gün kurusu berıyorum yiyor bu şekildeee cnm
Meroll NeslihanBusra sabah:ayına göre kahvaltı(yumurta sarısı,tuzsuz peynir ve zeytin,bebek ekmeği,ya da omlet) öğlen,pankek,ya da sebze mücver ya da bebek köftesi şeklinde bunun dışında emziriyorum ikindi kahvaltısında da bişeyler vermeye çalışıyorum ama asla yemiyor.Ayına göre tüm tadımları yapmaya çalışıyorum.
NeslihanBusra G_ADAN bende öyle yapıyorum şuan mama ek gıda yapıyorum ama bi düzensiz doymuyor gibi geliyor canım
gezeremine Sabah kahvaltıda labne peyniri, iyice pişmiş yumurta sarısı, kendi kurduğum zeytini ezip veriyorum. Dün ilk defa rende peynir ve yumurtayı karıştırıp tavada pişirdim onunda tadına baktı. Bebek çayı da içiriyorum bu ara boğazına takılmasını diye. İkinci menüde bazen kendi mayaladigim yoğurttan bazen mevsim meyvesini rendeleyip veriyorum bazende diş kaşıma zamanı olduğu için eline veriyorum salatalık gibi. Hero babynin meyvelerinden de veriyorum mevsiminde bulunmayan meyve karışımlarından. Çorba yapıyorum sebze karışımı. Birini yemezse birini yiyor. Böyle devam ediyorum canım. Kendi yediğimiz yemeklerden de az az tadına baktiriyorum.
gezeremine Gece her saat kalkıyor bebeğimiz bu aralar gece uykusunu 20:30 dan 22: 30 çekti uyumuyor bir türlü bende doymadigini düşünüyorum ve yatmadan önce ekstra Aptamilin 5 meyveli kaşık mamasina başladım bakalım ne olacak. Kullanan varmı bu arada Aptamil
gezeremine Janss Canım bizim yıllardır alışveriş yaptığımız aktarımız var diğer çocuklarımda da bebek çayını kullandım. Bebek çayının içinde: ıhlamur,papatya,rezene,anason, ayva yaprağı, hatmi çiçeği var. Eşit ölçüde yapıyor. Ben robottan geçirdim.
gezeremine NeslihanBusra canım Bebek çayının içeriğini az önce yazdım. Nasıl uyguladığımı yazayım.Robottan geçirdiğim bebek çayını cam kavanoza muhafaza ediyorum. Her gün 1 çay kaşığı bebek çayını 1 çay bardağı kaynamış suya katıyorum 2-3 dk demiyorum. Sonra başka bardağa süzüyorum. İlk doğduğu ay günde 3 defa her verişimde 1 çay kaşığı veriyordum. Geri kalanı ben içiyordum gazlı süt vermemiş oluyorsun. Bazen içemedigimde kalanı döküyordum. Çünkü her gün yeniden yapmak lazım. Bugün yapılan bugün içilmeli.Bebegimiz 9. Ayinda canim. Zeytini de 6-7 . Ayında basladim vermeye.
Deletedmom_297 NeslihanBusra ben tuzsuzzz yiyorum kendi yaptığım ona uygun yemek varsa kızıma da veriyorum gazete veriyorum eline Çavdarlı yumuşatıyor yiyor az az iyi oluyor eline elma hem dişlerini kasıyor az da olsa mideyeee gidiyor 😄 Ah bu yemek yedirmek zor iş neler çekiyorum
Deletedmom_297 gezeremine bize ıhlamurdannn başka extraaa bitki çaylarını yasakladı Ne güzel herşey veriyorsunuz
merakliannee gezeremine 1 yaşından once bebege bitkilerden verilmemesi gerektigini söylüyor doktorlar
G_ADAN NeslihanBusra bende öyle ama gayet doyuyor mama yiyince 3 saat sonra tekrar acıkıyor öğün olarak verince de 3 saat sonra acıkıyor alarm gibi😊 sen nasıl anladın doymuyor gibi dedin
NeslihanBusra G_ADAN mama yiyince 2 saat acıkıyor, ek gıdada yedikten sonra mama hazırladığımda onuda yiyor o yüzden canım