mltmkrkl Kbrasg bazen bizimkinde de oluyor canım normal bence korkuyor olabilirler yavrukuşlar biz büyükler bile korktuğumuz üzüldüğümüz bir şey olunca uyurken öyle olabiliyoruz ben buna yoruyorum
Kbrasg mltmkrkl İnşallah öyledir bi rahatsızlığınağrısı sızı olmasın da çok üzülüyorum öyle görünce pozisyon da değişiyorum ama fayda etmıyor :(
Kbrasg YamanAli Üstünü ince gydiriyorum. Ama gaz olabilir dediğiniz gibi cok gazlı ve alerjık bir bebek