İyi akşamlar kızlar 4 aylık bebeğim var yaklaşık 20 gündür kabızdı. Bazen 4. Günde kendiliğinden yapıyordu en son 1 hafta kaka yapamayınca doktora götürdüm sürekli ağlıyordu sancısı vardı doktor fitil verdi 4 gün Kaka yapmazsa 5. Gün kullan dedi 3 kez 5. Günü bekledim öyle kullandım. çok şükür şimdi 3 güne 4 güne kendiliğinden yapıyor fitili 3 kez kullandım ama ,en son 10 gün önce koyduğum fitili bugün çıkardı onun üzerine 4 5 kez kaka yaptı ama biraz önce çıkardı fitil 10 gündür erimemiş acaba neden ,kafamı kurcaladı ilk kez böyle birşeyle karşılaşıyorum🤦🏻♀️