Anneler merhaba. Oğlum bugün 8 aylık oldu . 2 hafta önce işe başladım, oğluma haftada 3 gün annem, 2 günde kayınvalidem bakıyor . İlk günler sorun yoktu son 2-3 gündür yani perşembe cuma günü sabahları bırakırken yakamı tutuyor ağlıyor gitmek istemiyor. Şimdi haftasonu iki gündür beraberiz sürekli peşimde odadan çıktığım anda kıyamet kopuyor mutfağa gidiyorum emekliyor gelip ayağıma sarılıyor ağlıyor . Babasına bile gitmiyor akşama kadar ağladı bugün :( ne olabilir acaba atak mı diş mi bi yeri mi ağrıyor anlayamıyorum 😓 diş çıkarmadı bu arada. Üst taraftan ucu çıkmış gibi sertlik geliyor ama tam çıkmamış