R20- gittim canım doktora dün tahliler bugün cıkıcak bakalım ne dicek alıskanlık olusturun ayakta sallama besige koy aglasada bakma alıscaktr falan diyo istahı hc yok uyku düzenide yok oturtmaya calısıyorum ama uykuya dalamıyo diyorum eh alıskanlık olms diyo valla ben anlamadım cokta memnun kalmadım doktordan acıkcası özelde bulsam baya ilgilenirler de doktor yok dogru düzgün burda da devlete gittim oda 10 dk baktı bukadar 🤷🏼♀️