Tecrübeli analar yardım 15 aylık bebeğimizle ilk kez tatile gidicez. Yol çok uzun. 3 günlük gidecektik çünkü eşim çocukla yoruluruz 3 gün yeter dedi. Ama şimdi o kadar yolu gitmişken bari 5 gün kalalım diye düşünüyorum ben. Sizce yorucu olur mu ?? Yemek konusunda sıkıntısı olan bi çocuk değil yemek yer, uykuda da çok sorun yaşamayız diye ümit ediyorum. Ama çok hareketli , oyuncaklarla hiç oynamıyor önüne bişey versem oyalansa mesela yok yüzüne bakmıyo oyuncakların. Hep gezmek istiyo bi de suyu çok seviyo. Muhtemelen havuzdan ya da denizden çıkmak istemeyecek. Ne diyosunuz yorar mı 5 güne uzatsak ?? 3 gün yeterli mi ?