Songultugra evet ben verdim yakın bir aile dostumuz gatada dr onun tavsiyesiyle vermiştim,doğuma gitmeden ağzını açıp streçle kapatıp çantama koyup götürmüştüm,ilk emzirmede hemşire geldiğinde yarım çay kaşığı vereceğim dedim verdim,sıfır gazsız bir bebekti diyemem ama bizi inletecek kadarda gazlı bir bebek olmadı şükür ilk 3 ay sonrası rahattı,artık sodadan mı değil mi bilmiyorum