anneCANan Allah’ım korusun yani karışmayın sonra sizi suçlu bulurlar ben ağustosta yaptım doğum.cocugun kafasında bı damla ter görmedim öyle diyim oda Allah’ın biseysi ya sen tak.agustosta kafana şapka catlarsin dimi 😌
Anam benimde tam sıcağa denk geldi bide Urfa’da yaşıyorum yazın doğum olmaz burda 😄😄😄