Ruyaninannesi Kullananlar memnun mu? Bebişim 1 ay 3 günlük sanırım bu 5-6 hafta mı ne atakları varmış onu yaşıyoruz şu an iyi gelebileceğini düşündüm bu slingin . Sizce ?
Birannebirbebek7 Ruyaninannesi ben kullanıyorum bebeğim 25 günlük yürüyüşe falan çıkarken çok rahat oluyor hatta kaç saattir uyumuyordu bende slinge koydum biraz evde turladım sonra uyuyunca yatırdım bir saattir uyuyor
kahvekokusuu Ruyaninannesi kolik bebegim var bana cok faydasi olmustu ilk 4 ay sling daha sonra kanguruya geçtik
gozde__ Ruyaninannesi ilk dort ay çok severek kullandık . Hbsling markası sayfası var ordan almıştım. Ama artık kanguru kullanıyoruz evde her işimi yapardım cidden. Düşünürsen bendekink verebilirim tertemiz duruyor
Tuba Ruyaninannesi ben kullandım baya kurtarıcım olmuştu😊2 haftalıkken başladım kullanmaya ve 8 aylık olana kadar kullandım
Eliftokgoz Ben bir hevesle kucakta durmak isteyen cağnım kızım için aldm ama içine koyunca kendini sıkıyor çıkmak istiyor itekliyor beni elleriyle🤦♀️ 2 aylıksın sen daha ya dmi😒 birde yanlızm yardım eden kimsem yok çol zorlanıyorm
Simiyy Ben slinge koyunca kafasını tutmak zorunda kalıyorum kendi tutamıyor çünkü ya, ben mi yanlış koyuyorum çocuğu nasıl iş yapıyorsunuz siz
Elifk89 Simiyy kafasini yan tarafa yatirip kulagina kadar kumaşı cekerseniz kafasini tutmaya destek olabilir. Bir aylik bebegim göbeği dustugunden beri kullanıyorum sling tam bir kurtarıcı hem is yemek yapmada hemde sakinlestirmede.
gozde__ Ruyaninannesi süper yapmışsın kumaşı çok esnek ama diyorum ya bizimki ameliyat olunca takamadik
gozde__ Anekdot evde duruyor valla kullanamadık ameliyat olunca kasıktan doktor kullanmayın kanguru vb dedi isterseniz yardımcı olayım