Merhaba hanımlar 1 yaşında bebeğim var emziriyorum bekarligimda goguslerim iri bir kızdım evlendim göğsüm sütlendi derken neredeyse karnima geliyor ağır ve büyükler sirtim ağrıyor artık çok üzgünüm ama iyi ki bebeğimi emzirebiliyorum buna şükür ediyorum aynada kendime bakamıyorum çünkü direk moralim bozuluyor aklımdan da çıkmıyor zaten ozguvenimi zedeliyor göğüs ameliyatı olmak istiyorum bebeğimi kaç aya kadar emzirmeliyim en doğrusu sağlıklısi ne şekilde olur