Oğlum 18 aylık ve sürekli araba tekeri döndürüyor takıntı haline getirmiş onun dışında herşey anlıyor gel desen geliyor ismine tepki veriyor çok endileşeşendim Bursa’da bligiğiniz bir pedagog var mı önerebileceğiniz dışarıdan normal Bi çocuk ama bi k takıntısı beni endişelendirdi bay bay yeni yapmaya başladı baş baş da aynı şekilde konuşması baba dede teyze hala tek kelimeler toplasan 10 tanedir alkış yapıyor çak diyince yapıyor sevinince çok zıplıyor elinde mendil çorap ne bulursa sallıyor oynuyormuş sözde çocukları çok sever Bi çocuk görünce sevinir çok bardakla su içebiliyor çatal kullanabiliyor çok zor durumdayım bir pedagog arıyorum bilen varsa lütfen yardımcı olur musunuz? Neler yapabilirim başka?