Zhrkzmcan alyaumay oldum. Kendi kadın doğum doktoruma ve çocuk doktoruna da sordum olmamı söylediler. Emzirmeyle alakalı bir problem olmayacağı söylendi ben yine de içim rahat etsin diye bir kaç kez sütü sağıp döktüm.
Birceninannesi alyaumay perşembe günü biontech oldum. Kızım istediği zaman emzirdim. Sadece kolum ağrıdı yaklaşık bir gün boyunca. Doktorumla, eşimle konuşarak ve epey araştırarak verdim bu kararı. Kimseye ol veya olma diyemem ama🤷🏻♀️
alyaumay Sltan45_a şu anlık devam ediyorum bi sorun yok doktorumuz aşıdan süt yoluyla bebeğinizde faydalanıyor dedi ama yine de tereddütteyim
alyaumay Sltan45_a kolum ağırdı sadece istediği zaman emzirdim sağma falan da yapmadım aşıdan sonra bi sıkıntı yaşamadım yaklaşık 5 gün oldu 🤔
sonsuzmutlulukkk alyaumay saat 4de vuruldum biontech 2 saat sonra ağrı ağırlık başladı şimdi kolum baya şişti boğum boğum oldu 🙄
tinyfish Esim doktor, bir sikinti olmayacagini soyledi. Bende ilk dozumu oldun ikincisini bu ayin sonunda olacam. Emziriyorum.
Wolverine alyaumay Bende oldum aşı her hangi bir yan etki yaşamadım henuz. Dün gece oldum. Emziriyorum.