Benımde 4. Ayında 10/11 gibi yatırıyorum sabaha karsı 5 te 6 da kalkıyo doğdugundan beri böle tabi ilk günler gece daha cok kalkıyodu ama giderek büyüdükce kalkmasıda azalıyo bende uykumu alıyoru m sayesinde gündüz uykusu pek olmadıgından bnde uyandırmıyorum deliksiz uyuyo