tontisbebegim https://resimyukle.link/i/KHHxP https://resimyukle.link/i/KHr8G Anneler merhaba🌸 İkinci el oto koltuğu alacağım ama Pierre cardin olan 250 TL baby plus 100 TL. Sizce hangisi daha kullanışlıdır? Baby plus markasının tüm ürünleri ucuz olmasına rağmen çok memnun kaldım ama oto koltuğu da iyi midir🌸 Durumumuz da pek yok yardımcı olur musunuuuuz❤️
Giizz tontisbebegim oto koltuklarını 2. El almayın. Ömrü var onların 4 seneyi geçti mi güvenirliği gidiyor yani kaza anında falan Allah korusun ölüme sebebiyet veriyor. 100-200 tl olan oto koltuğu bana hiç güvenilir gelmiyor. Adaç testinden geçmiş olmasına ve isofixli olmasına dikkat edin oto koltuğu alırken 💐
tontisbebegim Giizz aracımızda isofix yok malesef taktıracak gücümüz de.. Emniyet kemeriyle sabitleyeceğiz rabbim korusun🤲🏻
[silindi] tontisbebegim ben hiç bilmiyorum izofix özelliği arabada olması gereken bişey mi koltukta olması gereken bişey mi
tontisbebegim [silindi] yani bizde yok emniyet kemeriyle sabitleyeceğiz. Aracınıza bakın isterseniz 🌺
Ssssraa Maddi gücünüzü birazcık daha zorlayıp en azından adac testinden geçmiş 2. El oto koltuğu bakamaz mısınız ? Lütfen yanlış anlamayın ama bunlar bana güvenli gelmedi🤭
Keskeuyusamm Sanırım amaç sadece oto koltuğu olsun yeter. Ama bana da pek güvenli gelmedi Allah korusun zaten bir çarpışma anında çocuğun da güvenliğini sağlama açısından önemli bu koltuklar.
tontisbebegim Keskeuyusamm durumumuz gerçekten kötü hami taksitle almak istesek iyi bir şey, limit dolu borç ödüyoruz. Maddi durum azaldıkça hayat standartları herşey azalıyor malesef. Bende isterdim en güvenlisinden iyisinden almak.