Merhaba kızlar bebeğim kız ve 2 ay 5 günlük bir kaç gündür ağzından tükürük çıkarıyo ve salya akıyo sürekli, bildiğim kadarıyla bebekler 4 5 aydan sonra bunu yapması gerekiyomuş diş çıkarıcağı için böyle birşey başına gelen oldumu? Yani erkenmi diş çıkarcak 5 6 ayda? Yoksa normalmi böyle olması?