surass 2 ay önce sezeryan doğum yaptım. Dünde kuaföre gittim eve geldiğimde kanamam başlamıştı hala da devam ediyo bu regl mi acaba? Aynı durumu yaşayan var mı
NukleerBaslikliKiz surass Hayır bir sene emzirirken düzensiz olabiliyo benim bi senedir düzenli geliyo
Zeyy16 surass tbiki olunuyor bu kişiden kişiye değişiyor bünye bnce kimisi diyor süt koruyor ama bnde 2 . Ayında oldum hemen yani 6 Ayla alakası yok cnm
surass NukleerBaslikliKiz ağda mı tetikledi acaba oyyy bilseydim gitmezdim bidaha gitmek zorunda kalıcak şimdi 😬