gocebebirbayan Izabella doktora bir mesaj atsanız ya da hastaneye götürseniz. Bebeklerde ishal çok önemli çünkü. Ben götürdüm test yapıldı ama diş kaşıntısından çıktı bizim ki. İshal şurubu ile düzelttik sayılır
Mlke301020 Izabella yani anne süyü alan bebekler zaten öyle yapıyor hafif pütürlü ishal dedinizde kaç kere yaptı ki 7-8 kere mi ??
Wanderlust Izabella yenidogan kakasi zaten sari ve sulu oluyor anne sutuyle besleniyorsa olmasi gereken o zaten ama icinize sinmiyorsa saglik ocagindaki hemsirenize gosterebilirsiniz zaten 15.gun kontrolune de gitmeniz gerek
Izabella gocebebirbayan özel doktorumuz yok devlet doktoruna götürüyorum olmadı götüreyim bi tesekkurler
Izabella Mlke301020 pürüzlü DHL bildiğiniz sulu sarı renk ve yedi sekizi buluyor günde evet ve premeture bebek o yüzden bisorayim istedim
Mlke301020 Izabella anladım canım o kadar kaka sayısı varsa ishalden şüpheleniliyor . Sık sık emzirin sıvı kaybı yaşamasın ertelemeden dr a gösterin canım geçmiş olsun 🤲🏻