gocebebirbayan iğne olayını bugün denedim ama asla akmıyor. Kendi deliğinden akıyor ama benim deldiğim yerden akmıyor 🤷🏻♀️ vay be adamlar ne tezgah kurmuş dedim 😂😂 günah cidden sırf çocuğum içsin diye alacağım ama yok bulamıyorum, ya yenidoğan var ya da 6+ var 4 delikli. 4 delik de fazla gelir içemez diye düşündüm.