Kızlar normal kreşler gerçekten pahalı. Yani biz 800 TL ev kirası veriyoruz zaten anca yetiyo oğlumu yollamak istiyorum. Belediyenin kreşleri varmış sanırım ücretleri hakkında bilgisi olan var mı? Siz ne kadara yolluyorsunuz çocuğunuzu kreşe, anaokuluna