Ozlememre ilk hafta sütüm henüz tam inmemişken biberondan dolayı yaşadım meme reddini. Oğlum biberonun kolay akışına alıştığı için emmeyle uğraşmak istemiyordu. Biberonu tamamen hayatımızdan çıkararak çözdük bu sorunu. Bir de dördüncü ay atağında da meme reddi oldu. Emzireceğim zaman Kendini geriye doğru atıyor ve ağlıyordu. Şarkılar ninniler söyleyerek, ayakta dolaştırarak hoplata zıplata emzirdim onu da bu şekilde aştık. İnşallah siz de kısa sürede çözüme kavuşursunuz. 🙏