Ecemnur Kızlar bebegim 2 aylık cok derin uyuyor normalmi ne yapsam uyanmiyor davul calasam yine uyanmaz normalmi
Wanderlust Ecemnur uyku sirasinda mi derin uyur yoksa saatlerce uyur da siz mi uyandiramiyorsunuz? Eger saatlerce uyuyor ve siz uyandiramiyorsaniz sarilik devam ediyor olabilir. Diger turlusuyse sorun yok endise etmeyin ama yine de doktorunuza da bir sorun tabi burdan ne desek bos🌸
Wanderlust Ecemnur o zaman sorun yok ben de seste uyutmaya alistirdim isik ac kapa, telefon calsin, yaninda konusulsun vs hic uyanmaz. Kendi kendine vakti gelince uyanir😊
Rabia-p21 Doktorunuza bi sorun bu durumu sarılığı devam ediyo olabilir İnşallah benim oğlumda öyle olur koltukta kesintisiz yarım saat oturmayı bile özledim 10dk uykusu var doğduğundan beri