Mrveykt Kızlar Rotavirus aşısına gecikdikmi? Yoksa daha yapdirabilirmiyiz? Araya hep birseyler girdi bu zamana kadar kaldı malesef.
Nur5555 Mrveykt canım bizde 3 ay 10 günlüğüz bende yaptırmadım henüz haftaya cuma gidicem doktora. Yaptırmak gereklimi gereksizmi bilemiyorum hiç yaptırmayanlar bile varmış? Doktorumuza güveniyoruz işte ne bilim😣
Alyameltem Mrveykt aşı takvimindeki boş bir aya denk geliyor 3. Ayda o yüzden en geç 3. Ay diye biliyorum ben. Ama doktora yine de sorun
etipuf Mrveykt benim doktorum 4 ayını doldurana kadar vakti var demişti ( ishaldi o hafta yaptırma dedi )
Mrveykt Nur5555 Bence gerekli ya… Bebek Rotavirusa yakalanirsa çok kötü oluyormus. Ben hep yapdirmak istiyordum ama birtürlü fırsat bulamadım
QueenBeee Mrveykt 3 ay 16 günlüktü doktorumun tavsiyesi ile ilk dozu yaptırdım canım doktor sıkıntı olmayacağını söylemişti
Keremikonunannesi Mrveykt ilk dozun, 14. haftayı doldurana kadar yapılması gerektiğini söylemişti doktorumuz. Çok geçmemiş dizinde dr hemen yarın bir danışın bence. Yapılabilirdir inşallah.