Bebeğim 1 yıl 4 günlük arkadaşlar. Çok güzel emekliyor hızlı hızlı birde. Kanepe sıralıyor duvardan tutunup yürüyor ama ellerini bıraktığı anda düşüyor. Yakın mı yürümesi? Ben bir şey yapmıyorum yürütmek için kendi ne zaman isterse o zaman yürür diye düşünüyorum sizce? 🤷♀️