F-Betul kızım 18 aylık 2 aylık olduğundam beri üstünü örtmüyorum. Aralık ayında doğan bebeğimin ilk 2 ay üstünü örttüğüm için çok pişmanım. Çünkü gece terden mahvoluyordu kuzum. Annemin zoruyla örtüyordum. Şimdi de bu çocuk çıplak resmen diyor ama direniyorum :) asla üşümüyorlar merak etmeyin. Odası 23,8 derece falan olduğunda ince uzun kollu pijama giydiriyorum. 24.5 falan olduğunda kısa kollu giydiriyorum. Gece 25 dereceyi geçtiğinde ise sadece çıtçıtlı atlet ile yatırıyorum. Biz üşüsek de onlt asla üşümüyor. Mutlaka giyinik yerinden kontrol edin özellikle sırtından. Soğuk değilse üşümüyor demektir. Ben kalın gitdirmenin bağışıklığını zayıflatıp dha çok hasta olduğunu öğrendiğimden beri giydirmemeye başladım