Merhabalar
Kizim 3 ay 9 gunluk. 6.5 aylik oldugunda ise donecegim 5.5 aylikken filan tadimlara ek gidaya gecis dusunuyorum. Sut depolamaya buzluga atmaya baslayayim mi sizce ? Siz ne zaman basladiniz? Bir de ek gidaya ilk geciste anne sutu gundr kac ml besleniyordu?