Nevanin_annesi Bykozn 6 ay dolmadan önce şu verilmez. Vereceğiniz iki çay kaşığı su ne ise yarayacak sorun ver diyenlere
Gigyyy Bykozn sütten karşılıyor zaten su ihtiyacını ,çevreyi dinlemeyin ,her şeyi doktora sorun,halk resmen profesör olmuş herkes tıp mezunu 🤭
elifsezer_ Bykozn Ben iki çocuğumda da mamayla beslendikleri için 40 çıktıktan sonra verdim.Doktorumuzda ver demişti.
Bykozn elifsezer_ benim kızım da mama içiyor doktorum biri su ver diyor biri verme kafam karıştı iyice
Gigyyy Bykozn benimki de emmiyor sadece mama ile gidiyoruz ,doktorum yine de gerek yok dedi ,mamadaki sudan ihtiyacını alıyormuş
elifsezer_ Bykozn Bizim doktorumuz mama şekerli olduğu için verilmesi gerektiğini söylemişti.Yinede siz bilirsiniz ama ben hiç bir sorun yaşamadım.Yine olsa yinede verirdim.Havalarda çok sıcak.Susuz kalabilir.
kirlibeyazkedi Mama sudan yapılıyor. Anne sütü de aynı şekilde su içeriyor. İlk 6 ay mama da anne sütü de içse su ihtiyacı karşılanmış olur. Su vermek bebeğin midesini gereksiz dolduracağı için önerilmez.
gulsnmstf kirlibeyazkedi mama Sudan yapılıyo evet cay ıcıp susayan sut ıcıp susayan kısıler bılıyorum sonucta sade suyla mama aynı sy degıl o cocugun ıcı yanar yapmayın ya
Asel16 Bykozn benimki de dört aylık doktor ver dedi Urfa’da yaşıyorum bebeğimin ağzı kuruyor bu sıcakta
kirlibeyazkedi gulsnmstf çay içen yetişkin/ formula mama içen bebek… Siz verin hanımefendi doktorlar bu işi bilmiyor herhalde.