Elifnisaaaa Kızlar bebeğim 3 gündür yapmıyor, ikiniyor bazen kızarıyor ama yok üç gundur yapmadı zeytin yağını da içmiyor cikartiyo bebeğim bu arada 51 günlük ne yapmalıyım ya da beklemeli miyim sizin bebisler de böyle oldu mu olduysa ne zman yaptı kakasını ?
Bulutbey Elifnisaaaa küçüklüğünde yaşamadık ama YouTube da falan masaj videoları var bol bol masaj yapabilirsiniz. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal kabul ediyorlarmış
Bulutbey Elifnisaaaa kendiniz de bol meyve yiyebilirsiniz. Ben kışın doğum yapmıştım. Annem sürekli kayısı erik vs kaynatırdı hoşaf içerdim. Sizden ona da geçer rahatlatır bebeğinizi. Şimdilik evham yapacak bir şey yok bence. Poposuna da bepanthol sürebilirsiniz ekstra olarak. Doktorun bana dediği “zile basar gibi kremi hafifçe içeriye bastırabilirsin.” Bu şekilde çok ıkınırsa çatlak oluşmasını önlersiniz.