Ahsenimin_Annesi Herşeyin azıda zarar çoğuda zarar. Aramızda hiperlaktasyon yaşayıpta meme reddi yaşamamış anneler varmı acaba? Korkuyorum bunu duydukça bebek bu duruma alışamaz mı yani illa meme reddi mi oluyor sonuç
Sahraligunler Ahsenimin_Annesi göğüs uçlarım yara olduğundan dolayi göğüslerim taş gibi olmuş ve müthiş bir ağrı veriyodu emzirirken agliyodum emzirme hemşiresi makinayla sagmami aksi takdirde mastıt olabileceğini söyledi hemen bir tane sağma pompası adım eee baby sağım yaptım meğer ben sagdikca beyine süt uret komutu gidiyormuş bebeğim tazyikten boğuluyordu genzine kaciyodu kabus gibiydi ağlama krizleri emmek isteyip emmeyisi daha sonra ilk olarak pompayla sağım yapmayı bıraktım on sütu her emzirmeden önce 10 CC sagdim ki bebeğim tazyikle bogusmasin daha sonra sırtımı geriye yaslayarak bebeğimi üzerime alarak emzirdim sagmayi bıraktıktan sonra rahatladım göğüslerimi bebeğim boşaltamadigi zaman elimle on sütü hep sagdim bu şekilde bitirdim tazyik olayını ama cidden asiri zorladı bizi bebeğim emmek istemiyodu ağlama krizine giriyodu aç olmasına rağmen kafasını ittirip duruyordu tazyik maalesef meme reddi yapabiliyor ama tabiki engellenebilir
Ahsenimin_Annesi zeynepduha 1 ayligiz henüz, resmen meme ile savaşıyor, vuruyor ittiriyor, kızıyor ağlıyor zaten gazlıyiz çok fazla birde bu tazyikli süt canımı sıkıyor 😔😔😔
Renesmee Her seferinde boğazına süt kaçıp öksürürse reddedebilir. Benim de öyleydi emzirirken göğüs ucumu sıkarak, yaslanıp emzirerek atlattık diyebilirim. Hala bazen tazyikli geliyor öksürüyor ama yine de reddetmiyor üst üste olmadığı için.
Ahsenimin_Annesi Renesmee evet boğazına süt kaçıyor ve iyice kızıyor vurmaya başlıyor eliyle bende hayatımda ilk kez gördüm böyle biseyi bebiste
zeynepduha Ahsenimin_Annesi önden elinle sağım yap canım öyle ver memeyi ya da geriye yaslanarak emzir o biraz akışı yavaşlatacak yavrum boğazına kaçıyor demek ki 😔
Ahsenimin_Annesi zeynepduha benim bebegim 24 saat agliyor ki, beklemiyor ki sağayım önden sanırsın ki 3 gündür ac, feryat figan dayananayip veriyorum oda onu zorluyor, çıkarıyor durup durup nefes alamıyor cok zorlanıyor farkindayim 😕
Bensum Emzirme başlangıcında süt tazyikli gelince ağız bezine akıtıyorum bi süre. Normale dönünce de bebeği emzirmeye başlıyorum. İki kızımda da böyle yaptım. Süt çok gelince istemiyorlar ağlıyorlar. bi de lütfen sütüm fazla deme hemen nazara gelip azalıyor. Sürekli başıma geldiği için söylemek istedim ☺️
Ahsenimin_Annesi Bensum cok ama cok tsk ederim 🙏🏻 sütüm fazla değildi aslında hic yoktu mama bile verdik sonra ben surekli sağdım ve kizim 24 saat emmeye başladı simdide bunlari yaşıyorum. Dengemiz bozuldu iyice bi yanda meme yaralarim diger yanda gaz ote yandan birde bu cıktı iste
Ahsenimin_Annesi Sahraligunler sizi çok iyi anlıyorum bende cevre baskısı sütüm yetmez korkusu ile habire sağdım aynen dediginiz gibu sürekli sağmak süt ürettiriyormus, bebeğimde ememiyordu bende mastitle ve yanında kanli meme uçları ile izdirap cektim. O kadar iyi anliyorum ki sizi meger herkes bu yollardan geçmiş. Simdide benimle savaşıyor resmen zaten gazı cok birde bu durum hepten moraller çöktü
Sahraligunler Ahsenimin_Annesi toparlayacaktir sağma işini bırakın dediğim gibi sadece ön sütü 10 CC sağın tazyiki azaltın verin bur süre sonra normale dönecektir
Fatosmat Sahraligunler zaman geçmiş üstünden ama sorayım dedim. Ne kadar sürede geçti? Aynı sorunu ben yaşıyorum suan. Bebeğim 35 günlük. Bir de 18.5 aylık oğlum var o az emdi hep sağdım. Yaşına girene kadar. Sağdıkça tazyik arttı. Şimdi küçük bebeğim çok zorlanıyor. Ön sütü sağsamda sonradan tekrar inen süt tazyikli geliyor sinirleniyor bebeğim. Yan yatarak emziriyorm bende