Mirosunannesi 3 ay 28 günlük bebeğim var emziriyorum dişim çok ağrıyor emzrirken diş dolgusu yaptıran var mı? Emzirmeye devam edebiliyor muyuz nasıl oluyor bilen beni bi aydınlatsa 💡🤓
iki_prens_annesi Mirosunannesi ben bı ara yaptırmıştım dolguyu 2 3 saat sonra emzirebildim Dr öle demişti durmasa eğer biraz sağ ver sonra emzir cnm
Aezgi Mirosunannesi su an tedavi görüyorum bende yaptırabilirsin ama en azından 3 4 saat emzirmemen lazımm hatta doktorum bana 8 saat dedi ama oda cok uzun bir saat benim bebeğim biberon almıyor maleser sağdığım sütü kasıkla iciriyorum
Ylcmelis Mirosunannesi Bende cuma günü gitcm bu postu açtğınız iyi olmş 😂😂 bnde 3-4saat emzirilmemeli diyr biliyorum o kadar
Birminnosannesi Mirosunannesi Kanal tedavisi oldum iki sefer gittim ikisinde de direk emzirdim. Hala devam ediyor tedavim.
Mirosunannesi Aezgi gitmeden dolaba zulalayım diyorum o arada biberon veririm artık napayım bu diş ağrısı mahfetti beni 😞
iki_prens_annesi Mirosunannesi gitmeden emzir snra sağ bı kaç saate yakın emzirebilirsin tabi Dr ne derse ona göre emzirebilirsin ☺️
iki_prens_annesi Mirosunannesi 15 günde 1 randewular aciliyo ve özellikle saat 4 gibi kontro et bulursun randewu
Eliftokgoz 2 hafta kadar önce kanal tedavisi yaptırdım. İşlemden 2-3 saat sonra emzirebilrsin dedi doktor.birde eve gelince göğsümdeki sütü sağdım döktüm öyle emzirdim 😌
CigdemA Mirosunannesi iki gün önce yaptırdım doktor emzirebilirsin dedi. Bu konuda karşıt bir görüş hiç duymadım, içiniz rahat olsun :)