Kizim tam 1.5 yasinda. Kakasini yaptigini biliyor, comelerek yapiyor ve yaparken kaka diyor. Tam cumle kurmasa da artik cogu kelimeyi soyluyor, istekleri hic bitmiyor😅 Annem cabuk ogrenir, bu yaz ogretebilirsin dedi; ama ben kendimi hic hazir hissetmiyorum bu surece🤯😅
siz ne zaman ogrettiniz?
Bu isin bir yolu var mi, nasil baslanir?