Nevanin_annesi Sevdaa_35 sabah omlet blw ie yarısı çöp çeyrek avokado 3 saat sonra taze meyveli keciboynuzlu muhallebi 3 saat sonra sebze püresi mücver vs 3 saat sonra yoğurt
Nevanin_annesi Sevdaa_35 tabi hepsini yemiyor . Sadece yoğurt avokado ölçüsü kadar bitiriyor öbürleri tadımlık gibi kaliyor
Elaogemnes Sevdaa_35 sabah ilk uykudan sonra kahvaltı yapıyoruz biz ara öğün bazen yer bazen emer Uyanınca çorba yedirrim yada sebze yemeği sonra meyve veririrm uyurken emer etli yada tavuklu bir yemek verrim sonrada emer bazen geç yatarsa muhallebi tarzı vriyorum 4 öğün gibi oluyor bizimki aralarda 3-4 saat. Bırakıyorum bir çay barsağı yer canı isterse belki iki ama genelde az az yiyor😇
Gamze13 Sabah beraber kahvaltı yapıyoruz 10 gibi uyuyor sonra öğlende 1 gibi meyve 4 5 gibi çorba yapıyorum akşam da beraber yemek yiyoruz
SarosunAnnesi Başlarda yer gibi oldu. Şimdi kaşığı reddediyor..ne yaptıysam yemiyor. Elimle yediriyorum çok az oluyor böylesi de. Doktorumuz 1 veya 2 öğün yeterli maksat yemeğe alıştırmak dedi. Blw deniyoruz suan.. Emzirmeye devam yani
Emirin_Annesi10 SarosunAnnesi ay benimkide öyle. Nasıl güzel yiyordu nazar mı ettik bilmiyorum. 2 kez hastalandı tabi bu arada onunda etkisi var. Dişlerde geliyor derken sadece yoğurdu iştahlı yiyor
SarosunAnnesi Emirin_Annesi10 bizimki de muzu çok seviyor. Ama kabız diye veremiyorum😭 yoğurtla karıştırdım zeytnyagi ekleyerek. Zorla yedi 😭