BesteArya benim kizimda da atopik egzama var bir doktor sadece haftada bir kere sampuan kullan dedi ,ben kizimi hergun yikiyorum hippoallerjenik bir sampuanla,siz ne siklikta banyo yaptiriyorsunuz? Ben amerikadayim doktorumuz sadece bir krem verdi ,merak ediyorum gida testi yaptiran varmi bebegine,yani genelde bir gida sebep olurmus bu egzamaya