Anne, baba, dede, attı, tut, addah, hav hav, teyze, hala, dayı, aydın(dayı ismi) , adem(baba ismi), abla, var var, istemediği bişeye ı ı felan diyor, su, mama, meme
Bu tür seyleri sık sık söyler hatta milyon kez söyler
Daha neler katabilirim yoksa normal mi ilerliyoruz doktor kontrolu uzun Bi zaman yok merak ediyorum sizlere sormak istedim