ykyusuf nasıl anladınız olduğunuzu ben 5 gündür hastayım başta grip sandım çocuklarım oldu en küçüğüm beş aylık maalesef oda burun akıntısı hafif öksürük en sonda ben ama iki gün kötü bir grip oldum dün hiçbirşeyim yoktu sanki bugün kötü bir öksürük be boğaz ağrısı var sabah uyandığımda ise dudaklarım uçuk atmıştı ateş olmadı bizde o nedenle test yapmadım şimdi postu görünce yazayım dedim