Dndulgr Merhabalar. Benim kızım 5 buçuk aylık. 6 aylık olsun ek gıdaya geçicem. Daha başlamadım tadımlara. Yaz geldi malum. Onun için su versem mi önceden. Bi de suyu kaynatıp soğutup mu veriyorsunuz. Yoksa hazır mı veriyorsunuz.
sevgikzm Dndulgr Benim oğlum da 5,5 aylık yeni başladım vermeye kaynatmadan hazır su veriyorum normal. Havalar sıcak susar diye düşündüm içiyor
2bebikli Dndulgr 3 aylık bebeğim sadece mamayla beslendiği için dün başladım vermeye her mamadan sonra bir çay kaşığı veriyorum mama için kaynattığım sudan
CanimKizimmm Dndulgr 4aylik bebegim mama ile besleniyor 3aylikken basladim suan her mamadan sonra biberonla veriyorum..
Evsen_2635 Dndulgr 3 aylıkken azar azar veriyodum şimdi bol bol içirmeye çalışıyorum çünkü çok sıcak bizim gibi değiller ki Bi tek suyla serinlerler diye düşünüyorum ben
2719 Dndulgr 3,5 aylıktan beri su veriyorum 2 çay kaşığı kadar 4,5 aylık oldu 5 çay kaşığına çıkardım havalar ısındı doktorlar vermeyin diyor ama mama içiyor ek gıdaya başladık şekerli içi yanar çocuğun
Aylaayla Dndulgr bebeğim dört ay yirmi günlük azar azar veriyorum su anne sütü alıyor birtek.Bizim içtiğimiz sulardan veriyorum bebek suları bizim suyla aynı eşim daha önce hayat suda satış müdürlüğü yaptı ordan biliyorum
Kinginthenorth Dndulgr benim bebeğim 5,5 aylık 1 haftadır tadımlara başladık. 1 haftadır da az az su veriyorum. Normal bizim içtiğimiz sudan, kaynatmıyorum.
ipeysi Dndulgr ben 8 ayda basladim vermeye mama hic vermedigim icin anne sutu aldigi icin doktorumuz 8. Ay Baslatti valla bana gec geldi acikcasi ama anne sutu yetiyormus 🙄
Zdk ipeysi yetiyor tabiki de. Bana da büyükler su ver terler dediler bebeğim 2.5 aylık doktora sordum özellikle. Sıcak memlekette olduğumuz için su vermeli miyim dedim çölde bile olsan vermene gerek yok anne sütü yeterlidir dedi. Çişini takip et çişini güzel yapıyorsa sorun yok dedi
Kzlarm37 Dndulgr 2 aylik olduk gunde iki cay kadigi kaynamis sogumus su veriyorum malum havalar sicak