mavilimorcicek41 Gizemderinlina oğlum 8 aylık cuma günü oldum biontech hiçbir sorun olmadı emmesinde vs sadece kolumda hafif bir ağrı oldu o da bugün uyandığımda yoktu hemşire hemen emzirebilirsin sıkıntı olmaz dedi
Sedaaam Gizemderinlina oldum canım bebeğim 10.aylik biontech oldum hicbir ağrı yan etki vs hissetmedim.
Duyguum Gizemderinlina Evet oldum bir sıkıntım olmadı ilk aşılananlardanım (sinovac) diğeri yoktu o zaman seçim şansım olmadı
Lidya-t Randevuyu aldıktan sonra gitmemezlik yapmayın iptal edin yoksa boşa gidiyor yazık günah.Ayrıca kararsız olmanıza gerek yok 2 dozu da oldum hasta olmaktan iyi. O söylentilerede aldanmayın çocuklara yaptırdığımız aşılara bile karşı bir grup var
Biko Benim bebeğim 4 aylık, hem kadın doğum uzmanına hemde çocuk doktoruna sorarak aşımı oldum. İkiside aşıyı destekledi hatta bebeğede emzirmeyle antikor geçeceğini söylediler 👍🏼
Biko Goktugkaganinannesi biontech için konuştum ben. Hamilelere sinovac, emziren annelere ise biontech öneriyolarmış. Bu ayrıntıyı kadın doğum uzmanı söyledi 😊
Gizemderinlina Zaten başından beri çok olmak istiyorum sadece emzirirken aşı olmuş annelerde neler oldu yada olmadı onu öğrenmek istedim. Randevuyu alıp gitmemizlik yapıp kimsenin hakkına girmek istemem tabi ki.. Hepimize şifa olsun inşallah.. Ben biontech olucam
Melike-19 Bebeğim henüz kırk günlük ve aşı çıktı banada henüz olmadım çok kararsızım çok küçük olduğu için biraZda karar veremiyorum bir sıkıntı olur mu sizce