Bussck
Ağlamıyor ve huzursuz değilse emzirmek için uğraşmayın bence. Aynı şeyleri yaşadım. 2 aylıkken 7 saat hiç emmediği oluyordu. Bir panik doktora gittim. Doktorumuz uyumana bak bugünleri ararsın dedi. Gerçekten öyle oldu şu anda 2 saatte bir emiyor 6 aylık. Yani zaman zaman olabiliyor. Gündüz yeteri kadar emiyorsa sıkıntı yapma bence. Bir de kilo alımı iyiyse sorun yok.