Ummduha 13 aylık kızım birşey istediğinde öyle tiz ve sürekli seslenirki ne istediğini anlayana kadar herşeyi hızlıca önüne sermiş ama istediğini bulamamış olarak kalırsınız.
poposunu yere sertçe koysa ağlar, çok nazlıdır ve istemediği birşey yapılacaksa örneğin balkondan yada dışarıdan eve sokmak gibi böyle çığlıklar duymazsınız
yürüyemez ama yardımda kabul etmez ne yapalım emekleyerek varacak kadar gururludur
artık biraz kızım ağlıyor biraz ben..