Sevgili anneler 12 günlük bebeğim ve bundan iki gün önce çok sancı çekti üç gün falan sürdü ama tabi biz ilk gün hastaneye götürdük gaz sancısı dediler ve yediklerime dikkat etmem gerektiğini söyledi doktorum ama ne yiyeceğimi bilemiyorum gaz yapmayan yiyecekler nedir veya gaz yapan yiyecekler nedir aynı sorunu yaşayan var mı