Nsbdrkl Kizlar merhaba 27 gün önce sezeryan oldum bugün hafif bı ağrım var ve dikisimin üstünde şişlik var annem normal olduğunu söylüyor sizce normal mi o şişlik biraz da ağrıyor annem ödem dedi ama korkuyorum başına gelen var mı
daisybebek Nsbdrkl benimde olmuştu 10. Gününde doktor normal demişti ama sen en iyisi çek resim doktoruna yolla