Yakamoz__00 Jiletle alıyorum. Rahatsız da olmuyorum. Bebek yokken de böyleydi kil tüy dert etmedim hic kendime.. sık sık yapınca temiz de oluyor
Pamukprensesimvar Yakamoz__00 bende sık sık yapıyorum ama agdaya alıştığım için galiba rahatsız ediyo
Diclemm_39 Mom82902 karartma fln yapmıyor değilmi cnm trendyol da bulabilirmiyim linki atabilirmsn acaba
Mom82902 Diclemm_39 bende karartma yapmadı canım linkini bırakıyorum en üstteki benimkinden yanlız ben Trendyol dan almamıştım Tekzen den almıştım 140 liraya tabi 3 yıl olucak alalı 😊 https://m.trendyol.com/sr?q=epilasyon%20alet&qt=epilasyon%20alet&st=epilasyon%20alet&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:electronics_y:home-electronics_z:kisisel-bakim-aletleri_catno:730_c:epilator_a:epilasyon-alet_gl_s_generic_&gclid=CjwKCAjw8cCGBhB6EiwAgORey-whzTYHE8ctDORiY7Nz8FZqaYtPSQfsmLBv2K6wbZbemPG-hHLXphoC9MAQAvD_BwE
Karas ağda için uzamasını nasıl bekliyorsunuz hanımlar merak ediyorum bi kere bekledim bir daha tövbe ettim çünkü 😒
Umutum1 Pamukprensesimvar oğlum doğduğundan beri hep kuaföre gittim. Ya uyutup kayınvalideme bıraktım ya da benimle geldi. Şimdi 1 yaşında hala benimle kuaföre geliyor. Bakımımı aksatmıyorum.