Merve1203 durununannisi__08 şuanda 4 aylık oğlumla tatildeyiz. Bende çok korkarak gelmiştim. Sebamed güneş kremini önerdiler onu aldım. Ve 2 3 dk olsada denize havuza soktum hava antalyada çok sıcak ve üşüme gibi bir problem yaşamadık çok şükür. Sakındığınız göze çöp batıyor. Rahat olun ve kötüyü hiç düşünmeyin.
durununannisi__08 Merve1203 bende xok sakinmak istemiyorum ne zaman aman ole olmasin aman bole olmasin desem tam aksi cikiyor 😊
zlmkcl Oykumm_21 Sanırım o marka temiz içerikli ürünler listesinde değil instagramdaki incelemelerde.
zlmkcl durununannisi__08 Instagramda muhendisinoglu, odtuluicerikcianne gibi sayfalar var temiz içerik inceleyen.
Fatmagunaay durununannisi__08 Bende üç aylık oğlumla tatile gittim plaja bebek arabası ile girdik genelde içinde uyudu uyandıgı zaman sezlonga yatırdım ya de arabasında durdu. Emzirme önlüğü ile oturduğum yerde emzirdim çok rahat bir sekilde. Bende üsütürüm diye korktum denize girdirmedim tek ayaklarını soktum ama hiç ağlamadı sevdi hatta. Sadece denize esim girdiğinde ben baktım ben girdiğgmde esim o biraz sıkıcıydı rahat bir tatil geçti endiselenmeyin siz de tadını çıkarın 😊
Oykumm_21 durununannisi__08 deniZ gunes çocuğa iyi gelir kemikleri gelişir kışın hasta olmaz faydası var doktor sokabilirsin dediyse girsin denize önemli olan aşıları olsun zaten 3 dakika gircek saatlerce olmaz
durununannisi__08 Oykumm_21 denizden sonra 3 dk guneslendirip kremleyim tekrardan peki golgede tutsam evdede yikarim golgede tutsam yanmaz dimi ilk bebegim cok tecrubesizim bu tatil konusunda isyer istemez bazen elim ayagima dolaniyor 🙂
Merve1203 durununannisi__08 valla ben bugun denize de soktum havuzada soktum. Çok şükür hiç bir problem yaşamadım. Güneş kreminizi sürün. Genellikle gölgene bekletin. Gün sonuna doğru 5 dk denize ya da havuza sokun. Bebek bunlar sonsuza kadar sakınıp saklayamayız elbette hasta olduklarıda olucak. Siz rahat olun sakin olun Allah İn izniyle hiç birşey olmaz. Emziriceğim zamanda göğsümü içme suyuyla iyice yıkadım havlunun altında emzirdim emzirme önlüğü almamıştım.
Oykumm_21 durununannisi__08 üstündeki islaklari çıkarırsın kuru bisiler giydir gölgede tut ama şemsiye çok korurmu bilmiyorum bazen gölgede bile tanıyoruz sen kremini sür mutlaka
Mommysharkdoodoodoodoo durununannisi__08 uzm. Dr. Ali Fuat Serpen 6 aydan önce denize sokulmaması konusunda ciddi uyarıda bulunmuştu tuzlu su bebeğin su kaybına yol açar demişti ciddi sonuçlar doğurur diyordu
durununannisi__08 Mommysharkdoodoodoodoo denize sokmamaya karar verdim bende gunes kremi surup golgelik yerde muhafaza edecegim
Oykumm_21 Mommysharkdoodoodoodoo canım saatlerce girmicek ki 2-3 dakika enfeksyon açısından aşıları olsun öyle sokun diyolar ama 2 . Ay karma aşıdan sonra girmesinde bı sakınca görmedi onuda nasıl sokmamiz gerektiğini anlattı benim komşum bebeği yeni doğduğunda bütün yazı Bodrum’da geçirdiler hiç sakinmadi çocuk 4 aylık ayakları üstüne basiyodu park yatakta kime söylesem inanmadı videolu ispatli gösterdim deniz güneş iyi gelir gelişim için
Mommysharkdoodoodoodoo durununannisi__08 denizin kenarında küçük su havuzuna çeşme suyu doldurup onun da suyla temasını sağlayabilirsiniz ☺️ genelde öyle yapıyorlar
sokomel o kadar küçük bebekler için deniz soğuk oluyormuş suya sokmayın güneşte de tutmayın. emzirmeden önce ya da denizden sonda sahilde duşa girebilirsiniz. günüm en sıcak saatlerinde bence sahimde olmayın 12-3 arası gibi.
Mommysharkdoodoodoodoo Oykumm_21 beni komşunuz çok da ilgilendirmiyor ben sorulan soruya bir doktorun cevabını yazdım her bebeğin gelişimi farklıdır o bebeğin ayakta durası vardır denizle alakası yok