İlk doğum yaptığımda şakır şakır sütüm vardı. Sonra azaldı ve hatta sağ göğsüm şu anda süt üretmiyor. Bestlak, yulaf ezmesi, türlü hoşaflar, incir, hurma, bulgur pilavi, kefir, incir uyutması ve daha neler neler… Bunların hepsinin denememe rağmen sütüm çoğalmıyor. Tek göğsümle besliyorum oğlumu, günde 1-2 kez mama takviyesine ihtiyacımız oluyor. Yani ben ne yaparsam yapayım eskisi olmadı sütüm, benim göğüslerim fazla terbiyeli sanırım 🤷