Nefeshiramm 32 günlüğüz bizde de atak varmı acaba merak ediyorum öyle çok huzursuzluk yok bizde sadece çok uyanık kalıyor ha o uyanık kaldık sürede de illa onla ha konuşacam oynicam yada emzirecem